Alla hjärtans dag

Hej på er.
Jag hoppas att jag får skriva detta inlägg utan avbrott. Min skruttunge är sjuk. Natten mellan onsdag och torsdag hade hon 39,6 graders feber. hon hostade massor, jag bara väntade på en kräka eller så. Hon var så gnällig och det slutade med att jag sov på golvet i hennes sovrum. Jag vaknade av att maken var inne och väckte mig. 
Natten till idag var lite bättre. Hon somnade i bra tid men vaknade vid 9 igen och vrålade konstant i en timme. Sen tvärslocknade hon, inte alls så konstigt egentligen. Både hon och jag ligger efter på sömnkontot.
Jag fick gå in till henne ca fyra, fem gånger inatt med. Helt borta var jag vid ett av tillfällena. Jag tror jag fortfarande sov när jag började gå, sjukt läskigt att inte känna igen det egna hemmet.

Iaf.
Vi hållet tummarna för en bättre natt nu.

Idag är det hjärtedagen. Jag fick fina blommor igår då maken är på simtävling hela helgen och ska rigga idag. 


Fina blommor 


De var i en rolig förpackning tycker jag :)


Funderar på om jag ska lyfta upp dem ur påsen så att det går att vattna dem utan att göra en sörja av påsen ;)

Maken hade köpt semlor


Det var gott men usch så mättande det är!


Lillan och jag köpte tulpaner till maken. Lillan fick välja och var så nöjd så. 


Snälla svärmor kom över med presenter till oss. Lillan fick denna plåtväska.


Jag och maken fick gelehjärtan.


Lillan fick även ett par byxor.
Hon har lärt sig att säga farmor idag. Det är nog tack vare Bamsefilmerna :)

Tusen tack för blommor och presenter ❤️

Hoppas att alla fått en trevlig alla hjärtans dag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0