Nya konstverk

På lillans förskola pysslas det en hel del. På alla hjärtans dag var hon inte där men ändå har hon fått göra det som alla andra barn fått göra. 


Så fint så!!

Det hängde fler grejor vid hennes hylla. 


Ett hjärta med glitter och kolijox på. Fint!

Utöver dessa två konstverk så satt det en lapp om sommarens aktiviteter. Eller ja hur vi vill ha med förskolan under sommaren. Fy tusan vad svårt! 
På jobbet ska vi också fylla i ansökan om semester. Jag vill typ inte. Typ!

Vi måste sammanstråla (familjen och familjen, haha) för att bestämma datum för er julklapp. Maken och jag måste bestämma när vi vill ha vår ledighet. Ska det bli släktträff i Finland måste det också planeras in. Ska mina päron ha lillan som förra året så måste det också in i beräkningen. Baaah!!! Mycket jobb för att få semester...
Förra året hade jag två veckor semester. Alldeles lagom för mig då. Men i år kan det vara bra med någon vecka till :)

Kommentarer
Postat av: mamma

du får ta med den i helgen då, Lappen alltså =)

Svar: Jag ska försöka komma ihåg den denna gång =)
Petra

2014-02-24 @ 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0