Super Bowl

Jag hade tänkt att titta från början på matchen men somnade i sängen. Sen när jag vankade till var jag pigg och nu sitter jag här och tittar.
För tillfället är det halvlek och det är massor av reklam. Hatar reklam.

Alldeles nyss var det uppträdande av Bruno Mars. Jag trodde han bara gjorde jobbiga ballader som aldrig tog slut, men jäklar i min låda vilken fart det var på honom på scenen idag. Låtarna var riktigt bra. Ska försöka hitta dem på spotify sen.



Han ser lite grann ut som MJ och karl kan ju dansa!


Han var bra =) Fullt ös medvetslös. När han kom in på scenen var han inte alls lika svettig som han var efter några få låtar. Men inte alls konstigt med tanke på att han hinner med ett helt aerobicspass på de där låtarna!

På slutet av uppträdandet dyker det upp några välbekanta ansikten (iaf bekanta för mig) och jag nästan tjuter av glädje. Lillan sover och maken med så jag höll tjutet inne.
Red Hot Chili Peppers kom uthoppandes och började sjunga och hoppa som galningar. Helt underbart!!


Men jag fattar inte varför han har skaffat den där hemska mustaschen. Utan mustaschen är han ju riktigt snygg, nu ser han ut som, som, som.... 40 års kris! 

Nä nu kör de igen så dags att titta lite =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0