Bra rabatter

Vad jag älskar att shoppa när man får det man vill ha till superbra priser! 
Jag var in till indiska på kista Galleria. Tanken var bara att jag skulle kika lite. De hade två klädställningar med reaplagg som det var halva reapriset på. Jag hittade en tunika som föll mig i smaken. Den provades och passade riktigt bra. 
Reapriset var 149 kr och så hälften på det plus att jag hade 50 kr på wrapp att använda. Det slutade med att jag fick betala 25 kr!! Helt okej :)


Den ska invigas i helgen på kalaset som jag ska på. Eller festen, kalla det vad ni vill :)



Paket till festens värdinna. Hon har tagit examen så en liten gåva är på sin plats.

Jag var till öob i kista. De hade inte deg jag letade efter så jag for till öob i veddesta. De hade inte heller det jag sökte men jag fann ett par gardiner som jag tyckte skulle passa i köket.


De passade perfekt.


För 25 kr även de! Gardinerna går hela vägen ner till golvet. Lite för långa för min del men det blir bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0