Dumma mig 2

Eller på filmfodralet står det dumma mej 2 men jag hatar den stavningen (och borde egentligen bojkotta filmen bara därför).

Jag fick två filmer i julklapp. Den ena är dumma mig 2. Hur rolig och mysig som helst.
Jag diggar superskurken som adopterar tre väldigt hysteriska tjejer (i första filmen) och verkligen faller pladask för dem. Han gör allt för att vara en bra pappa. I denna film får pappan Gru ett erbjudande om att arbeta mot skurkar och får en lite speciell kollega att arbeta med.

Man borde se första filmen först tycker jag. Men det går bra att bara se denna på en gång också om man vill det =)

 
Det enda negativa med filmen måste vara den väldigt udda startmenyn eller hur man ska säga. Den var lite tråkig och symbolerna var inte speciellt lokiska.
Ni kommer att förstå vad jag menar om ni ser på filmen själva. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0