Kört på

Idag hade jag planerat att fixa en del grejer och det mesta har jag hunnit/orkat med.
Först var det ju tvättstuga mellan 11-13. 
Där körde jag tre(fyra) maskiner. Den där morgonrocken som jag skrev om tidigare körde jag två gånger. Vet inte om den är användbar dock. Får kolla med maken och se vad han säger. Känns dumt att kasta en morgonrock som var värd 2000 kr.




Utöver tvättstugan har jag kört en maskin tvätt hemma med samt diskmaskinen.



Jag har burit ner två flyttkartonger till källaren samt burit ner granen och lillans lilla pulka. 
Lillan var med när pulkan och granen bars ner och hon vart rosenrasande när hon insåg att pulkan skulle stanna där nere.

Middagen har varit i ugnen sen 11.45 och är klar snart.

Gardiner måste upp snart. Jag har lyckats tappa bort våra svarta gardiner som vi brukar ha i vardagsrummet. Ska måtta fönstret på nytt och börja leta efter nya som kan passa.

Kommentarer
Postat av: mormor

varför inte färga den

Svar: Menar du morgonrocken?
Petra

2014-01-31 @ 10:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0