Nattsländan

Ojoj vad jag läste igår. Som en riktig bokmal. 
Jag kunde verkligen inte lägga ifrån mig boken.

Jag fick den sjätte boken om barnmorskan Cecilia Lund i julklapp.
Hon väljer att lämna sin man (skilja sig) och kör på något konstigt system med barnen. Man får följa de båda föräldrarnas känslor i uppbrottet, lite på cecilias arbete på förlossningen och ett spännande äventyr som vanligt. Så bra bok. Jag var helt slukad. Har längtat efter denna sen jag läste ut den förra av Katerina Janouch böcker. 



Jag hoppas verkligen att det kommer en fortsättning på denna bok. Sista sidan var verkligen upplagd för en fortsättning. 
Och så klart håller jag tummarna för att bokens huvudkaraktärer hittar tillbaka till varandra igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0