Onsdag

Jag har noll koll på dagarna just nu. Tack och lov för mobilen som säger vilken dag det är. Två eller tre gånger har jag tittat efter. Blir man så här virrig av att gå hemma hela dagarna?

kan visa bilder på hur min onsdag har varit.


Lillan använde en ny mössa för första gången. En mössa som jag är avundsjuk på att jag inte har en likadan. Den är lite för stor för lillan än och åkte ner för ögonen hela tiden. Den passar nog bättre nästa vinter.



Jag njöt av solen idag. Åkte till jakan för att hämta ut min nya sjukskrivning hos vårdcentralen. Läkaren hade skrivit fel eller missat helt att fylla i vissa grejor på intyget.


Jag åkte till Stockholms bibliotek för att låna en bok. Eller ja, tanken var att jag skulle låna flera böcker men bara en av dem fanns inne.


Såg denna snygga vägg vid odenplans tunnelbanestation. Kul med en färgklick i vardagen!


Väl hemma ville lillan dammsuga. Inte mig emot tänkte jag och hjälpte henne lite på traven.


Dagens middag blev makaroner med köttbullar i gräddsås och lingonsylt. Egentligen anser jag att lingonsylt och makaroner inte hör samman men jag ville prova och det var helt okej tillsammans.


Det var väl det. Imorgon har jag och lillan en mamma/dotter-dag. Pulka står visst på schemat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0