Pulkaåkning

Äntligen kom snön. Som jag har längtat. I lördags morse vaknade lillan sjukt tidigt och då stod vi i mörkret och tittade på snön som föll. Sen drog vi på oss skorna och gick ner till källaren för att hämta upp pulkan.
Klockan hade nog inte blivit sju än innan pulkan låg hemma i hallen.
Direkt efter frukosten skuttade vi ut i snön.


Upp och ner i backen.


Hon hade väldigt roligt.


På eftermiddagen var vi ute en sväng till. 


Idag har vi varit ute i två omgångar igen :)


Lillan skulle prompt dra sin pulka själv.

Hon gillar snö, eller nö som hon säger. Hon gillar att åka pulka.

Idag välte hon ur pulkan mitt i backen. Men trots det ville hon åka mer :) hurra för det :)



På g till pulkabacken :)

Kommentarer
Postat av: MammaLola

Åh jag vill också ha snö! Har kommit pyttelite här men det är nollgradigt så jag är rädd att det smälter :(

Svar: Vad kul med fler snöälskare! Hoppas att snön kommer ordentligt snart så att även ni får busa i pulkabacken eller på skridskobanan =)
Petra

2014-01-13 @ 21:06:56
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0