Uttråkad

Jag har tråkigt. Därför blir det mer inlägg ikväll än vad jag hade tänkt.

Ni får väl några bilder att glutta på eller så??!!



Imorgon ska äntligen den där snö komma. Som jag längtar. Jag vill åka pulka med lillan. Ni snöhatare som läser detta kan knipa igen om hur hemsk snön är. Den har hållit sig borta väldigt länge nu. Nu är det snöälskarnas tur en stund!


Jag och lillan städade bort julen. Det gick jättebra tills lillan kastade ut kulorna på golvet för femte gången och jag lyckades paja kartongen som granen skulle ner i. Nästa år får jag väl försöka mig på en riktig gran.
Gardinerna ska bytas ut men jag vill ha nya gardiner till vardagsrummet :/




Den senaste boken jag plöjde igenom var ca 900 sidor lång :)


Lillan och jag spanade in gravarna vid Järfälla kyrka i onsdags innan hon skulle till förskolan.


Många gravar var det.


Kyrkan såg fin ut.



Bild från nyårsafton. Vi drack Champis, läsken ni vet.



Också nyår. Maten som åts strax innan 12.


Lillans rum fotat i panorama eller vad det nu heter. Man ser på lekmattan hur dålig jag var på att hålla kameran i rätt vinkel. :) nu är det ett staffli oxå där inne. Trångt men bebott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0