Cykelstart

Idag gick startskottet för cykelkarriären eller hur man ska säga. Ska cykla till och från jobbet från och med nu är det tänkt.

Jag satte fast en lampa i fram så att jag har lyse på kvällen när det är mörkt.
Lurarna var på och musiken dundrade. Så skönt!


Nya pjuxen var på. Så himla sköna, helt klart värt sina 99 kr. 


Denna bild tog jag på väg till jobbet idag. Cyklade extra långsamt för att inte bli genomsvettig på vägen dit men nu på hemvägen paddlade jag på ordentligt.

Om allt går enligt mina planer imorgon så tänkte jag åka iväg och träna lite. Får se hur det blir med det. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så aaaaavuuundsjuuk 😍

Svar: Vad bra =) bli frisk först och träna sen :P
Petra

2014-03-25 @ 11:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0