Fjantfian

Lillan sitter på golvet och dramagråter. Hon har kastat en bok i golvet för att vara jävlig och busig. Helt onödigt tycker jag. Så jag har bett henne att ta upp boken. 
När jag bad henne ta boken vrålade hon "jag vill inte" och ställde sig och storböla.

Så fjantig som inte tar upp den där boken och bara går vidare till nästa grej. 


Det är ju inte ens långt till boken.


Buhu...

Jag började skriva detta inlägg och nu på slutet tog hon äntligen upp boken. Apnöjd över sin bedrift och så nöjd över kramen hon fick :) så nu är hon glad igen och bakar kritkaka på sin spis :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars myspys, hon är ju sjuk och då är det synd om henne <3

Svar: Haha nja, hon har energi att springa runt och busa så då ska hon ha energi att plocka upp en bok oxå! =)
Petra

2014-03-13 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0