Pausar lite

Jag har dammsugit. Jag ogillar verkligen att dammsuga. Det låter, den är inte följsam, den lyder inte minsta lilla vink, det blir varmt och det är enformigt. Det finns mer saker jag ogillar med dammsugning men jag orkar inte spalta mer :P Däremot är den två saker jag gillar. Det ena är när det klirrar i röret när jag dammsuger upp stenar och grus. Det låter som om man fått jackpotten på en enarmad bandit då. Det andra är doften. Låter kanske konstigt men jag hällde ut vaniljpulver på golvet och dammsög upp det så nu luktar det varm vanilj varje gång jag dammsuger. Det är ju trevligt iaf.

Ett helt rum dammsuget och tre halva rum. Bara tre hela rum kvar och den där sista halvan av hallen :P Ska bara få ändan ur...

Lillans rum är helt klart. Jag råkade ju shoppa en grej på ikea igår men jag är väldigt nöjd med den ändå och maken samtyckte =) Alltid något :P Bild kommer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0