Arla morgon

Hua vad tidigt jag klev upp idag. Omänskligt ju!


Igår efter jobbet passade jag på att ta en extra lång dusch. Så skönt!
Sen packa väskan och gå och sova. 

Idag på morgonen var jag uppe före alarmet då maken vaknade tidigare än mig. 

Lillan ville inte riktigt vakna. Men när klockan slog 6 var vi påklädda alla tre.


Lillan och jag satt bak i bilen och maken körde. Så skönt att få skjuts till bussen som skulle gå 06.45. 


Sitter på bussen mot Grisslehamn. Jag har läst igenom vår kurslitteratur och njuter nu av bussfärden. 
Längtar till min behandling jag ska få sen (massage). 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så bra o njut på alla sätt o vis 😍😘

Svar: Tack det gjorde jag :) hade en riktigt bra resa :)
Petra

2014-05-06 @ 11:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0