Det senaste dygnet.

Igår var det dags för årets middag med jobbet. Åkte till la gondola i viksjö. Vi skulle vara där kl 18:00 och då var jag redan hungrig. Maten började slussas ut 18:40. Gissa om magen kurrade då. Jag hade beställt oxfilé som nästan alla andra hade gjort. 


Så jäkla gott!! 


Till oxfilén serverades det potatisgratäng. Mumsfilibabba! 

Efter middagen körde jag hem några kollegor och sen hämtade jag lillan för att fara mot Västerås.

Idag vaknade lillan 08:30 och skulle prompt väcka sin gamla mamma. Så det var väl bara att stiga upp. Upp för att äta frukost och klä sig inför gympan på Friskis. 


Heltaggad. Hon har ju gått en del gånger nu och börjar kunna programmet. Idag var det dock vikarier vilket resulterade i ett kortare program ön vanligt och lillan var inte alls så utpumpad som hon var första gången vi gick. 

Åkte hem till mina päron och åt lunch och lekte en del innan mormor och morfar fick lite besök. 



Nu sitter ja och systeryster i vardagsrummet hos våra päron och tittar på film. Har ätit god middag (tacos) och nu bara njuter av lugnet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0