Nya äventyr

Idag är sista dagen/kvällen på jobbet. Jag ska på måndag börja nytt jobb som personlig assistent. Det ska bli väldigt spännande.
Träffade nya chefen och min nya kollega igår. Chefen är hur trevlig som helst och den nya kollegan verkar bra. Hon ska jobba de dagar jag inte jobbar. 
Har fått nytt arbetsschema i och med detta. Och ska jobba på julafton och juldagen och annandagen. Men det är lugnt. Är ju dagtid så jag kan fira jul med släkt och vänner. 
Ska bli skönt att kunna komma hem på kvällen och umgås med familjen. Kunna få möjligheten att säga mer än hej och god natt till maken. 

Så ikväll kommer jag njuta av arbetspasset. 
Jag har planer på att ta något kvällspass här och var då och då men inte alls lika mycket som när jag jobbat som vanligt. 

Det var det. Nu vet ni hur det ligger till. 
Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0