Ögoninflammation

När jag låg och vilade igår ringde lillans förskola och sa att jag borde hämta henne för att hon har ögoninflammation. Ögat var rött och varade lite. Hon har haft så i några dagar men jag tänkte att jag skulle chansa. På 1177.se står det att barnet kan gå till förskolan om han/hon är pigg i övrigt. Lillan är fasansfullt pigg och skuttar runt hela tiden och därför skickade jag dit henne. 
Men det smittar lätt och tydligen är det många som har ögoninflammation just nu och alla var hemma. 

Jaja, alltid mysigt med kvalitetstid tillsammans även om hon testar gränser och driver mig till vansinne ibland =)

Nu väntar vi hem pappan och sen ska vi äta middag. Jag är så himla hungrig!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0