Önskelista

Jag fick en förfrågan om att skriva en önskelista inför den kommande högtiden. 
Just i dagsläget vet jag inte ens om jag får vara ledig på julen eller inte men man kanske får önska sig ändå.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag önskar mig så jag får väl fylla på listan allt eftersom.

strumpor behöver jag verkligen. Strl 39 =)
Ett nytt jobb är högt upp på önskelistan och ledigt från jobbet under julen så klart.
En bra film vore trevligt.
Vit väggfärg :P (vill fixa till ena garderoben/klädförrådet)
En upplevelse av något slag =)

så, det var det jag kunde komma på just nu. 
Vill inte ha en massa jockel utan bara sånt man kan använda. Lägenheten är redan fylld till bredden med jockel. Det känns som om man inte gör annat än rensa grejor ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0