Jobba jobba jobba

Förr veckan var jag helt färdig. Jag jobbade lördagen och söndagen som var. Sen måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Tisdagen var egentligen min lediga dag men jag hoppade in extra :) på fredagen jobbade jag från 9.45 till 22. Gissa om jag sov gott sen. 



Idag jobbade jag först 10-13 och sen kvällspasset som vanligt. Imorgon är min lediga dag och på fredag är det jobb som vanligt :)

Måste passa på att jobba extra när energin till det faktiskt finns. Plus att det alltid är trevligt med extra pengar :)

Kommentarer
Postat av: lillaswester

Vad önskas i juleklapppe då?

Svar: Borde jag göra en önskelista tycker du? 😄
Petra

2014-11-05 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0