Snabb uppdatering

Hej på er.
Är hemma själv idag och var det även igår. Hur skönt som helst. Missförstå mig rätt. Jag saknar min make och min dotter väldigt mycket men jag har fått sova ut ordentligt, har kunnat göra allt precis så som jag själv har velat och har kunnat ta det lugnt. Just nu känner jag mig så avslappnad och mentalt redo för alla kommande prövningar. Att få en helg ledigt så här trodde jag inte skulle kunna ge detta resultat. Är så nöjd!!!
Visst har jag jobbat som vanligt och så men ändå har det hjälpt.

Unna er egentid!

Hör av mig en annan dag om andra roligheter :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

det behöver man som mamma och maka ibland

Svar: ja precis =)
Petra

2014-10-20 @ 22:23:16
Postat av: mormor

se min kommentar ovan

Svar: =)
Petra

2014-10-22 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0