Fix och trix

Började jobba igår igen efter ett tags sjukskrivning. Glömde klockan så klart så jag hade noll koll på tiden men ändå hann jag allt utan vidare bekymmer. 
Det kändes helt okej att vara tillbaka på jobbet. Längtade hem när maken skickade bilder på honom och lillan när de myser hemma i soffan. 

Innan jobbet hann jag fixa lite här hemma. Har man varit borta på semester hinner lägenheten förfalla av sig skälv. Det är typ som om den stökar ner automatiskt. 

Tvättmaskinen kördes en vända och torktumlaren med. Vek en del kläder och parade ihop strumpor. Jag har väldigt lite strumpor har jag märkt medan maken har på tok för många 😜

Jag fyndade en kruka till makens plastlavendel på läkarmissionen eller stadsmissionen. Den var typ dyr, eller inte. Betalade två ynka kronor. 


Den passade perfekt iaf och jag är nöjd. 

Fyndade även ett överkast till sängen. Inte för att vi bäddar sängen dagligen eller så. Men den dagen man får besök kan det vara fint med ett överkast på sängen.


Snyggt med en redig färgklick i sovrummet :)
Jag är meganöjd :)

Diskmaskinen fick arbeta lite också. Och jag åt lunch ordentligt med nyttiga grönsaker. Haricot vertes är ruskigt gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0