Hej

Hej på dig! Hur är läget?

Vi sitter i soffan hos mina päron. När vi kom hit var det en polisbil utanför med fyra poliser. Gissa om jag var nyfiken på vad som hänt?!
Men det är någon som ristat hot på glaset på ytterdörren samt på spegeln i hissen. Kanske är det som det handlade om?!

Vad har vi mer gjort då?

Jo! 
Vet ni??
Min syster ska gifta sig med kaptenen!!!
Hurra hurra hurra!!!!! :) 
Fett kul att gå på bröllop!

De förlovade sig i augusti.



Se så fina ringar :)

Och idag var jag och syster och min make och lillan till ett ställe för att titta på en lokal som de preliminärbokat som bröllopslokal.


En stor rosa pampig kåk som kommer vara väldigt fin att ha festen i.
Nu är lokalen spikad. Bara resten kvar :) 

Stort grattis till syster och kaptenen! Jag är så glad för er skull! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0