Nya gungan

Hej hopp gummi***** :)

Sitter och gör allt förutom det jag ska som vanligt. Bör plugga men orken försvann. Får göra det sista imorgon. 
Jag hade värsta planen på att skriva om dittan och dattan men kom av mig och nu har jag glömt vad jag skulle skriva om.

Men om jag lägger in bilder kanske jag kommer ihåg?!


Skriver om det senaste istället. Kom på vad jag skulle skriva om och det kommer lite längre ner.
I söndags spelade vi bilbingo. Jag vann inget tyvärr. Eller jo....


Jag vann en chokladask på chokladhjulet :) hurra!!!


Hade dunderkul på kvällen i söndags efter bingon. Eller så... Vi kollade på valvakan. Det var lite som att titta på färg som torkar men ändå var det ganska spännande. Jag hoppas att ni alla röstade.


Så här röstande mitt valdistrikt. Hur röstade erat? Är ni nöjda???


Nu kommer det jag skulle skriva om!!
I måndags morgon ringde ett nummer som jag inte kände igen. Svarade och fick veta att det var en tjej från Ica maxi i barkarby. Jag hade vunnit en tävling och priset var dessa exklusiva salt och pepparkvarnar :) så glad jag blev :)
Vi åkte hem och svängde förbi Ica så vi kunde handla mat och hämta ut priset :)
Maken blev så nöjd så :) han har velat haft såna ett tag nu :)


För ett tag sen köpte jag en ny gunga till lillan. Hon är lite för stor för den andra som fanns på landet förut. Denna lär räcka ett bra tag.


Lillan gungade och övade på att göra fart själv. Nästan så att hon fick in tekniken! Inte så liten tjej länge. 

Ja det var väl det.


Sitter med boken och känner bara att jag skiter i detta. In i duschen och sen ner i sängen istället! 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0