Babybox - lloyds apotek

Hämtade ju ut två babyboxar idag. Den andra från Lloyd apotek som finns i jakans centrum. 
Jag visste inte att man kunde få båda, trodde att det var att hämta ut på ena eller andra stället som gällde. Men tjejen i kassan på babyproffsen sa åt mig att hämta ut på Apoteket med så då gjorde jag väl det då :)


En superfin låda :)

Innehållet var så mycket roligare än den från babyproffsen. 


En liten flaska babyolja.


Tandkräm och tandborste till de allra minsta.


En till napp. Denna från mam.


Amningsinlägg. Sånt går alltid åt.


En pytteliten tub med ekologisk tvål och bröstvårtskräm.


Nagellack och snorpapper. Eller pappersnäsdukar som det egentligen heter. Dessa två fick lillan. 


Hur kul som helst med Mumin på förpackningen. 


Vi testade nagellacket på en gång jag och lillan. Blev väldigt rosa men fint ändå :)

Denna låda var jag väldigt nöjd med. Helt klart en positiv överraskning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0