Blandade bilder

Att skriva om påsken och sen inte lägga ut de bilder som jag hade tagit speciellt för bloggen känns ju dumt. Därför lägger jag ut bilderna nu istället.


Lillan och jag pyntade påskris i torsdags. 


Det vart väldigt tjusigt.

Sen målade vi ägg så klart :)


Superfina ägg som smakade gott.


Påsken bjöd på varierat väder. Sol och snö och regn och vind.


Gooooodis har vi ätit.


Lillan och jag har promenerat lite. Kul att prata om blommorna i backen när hon bara drar timmerstockar, haha :)

Idag då.


Vi var till lekparken en stund efter förskolan.


Lillan bakade sandkakor i vanlig ordning :)

Y

Min sandkaka.


Och lillans sandkaka :) 

Mumsfillibaba.


När vi skulle gå hjälpte hon faktiskt till att plocka undan. Inget gråt eller tandagnissel då inte. Det var imponerande :) imorgon väntar lek efter förskolan med tvillingarna :) grymt kul för barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0