Hjälpreda

Maten som gjordes under dagen var riktigt god och uppskattades av två av tre i detta hushåll. Den tredje och även den minsta av oss åt mest bröd.


Den vart inte riktigt så som jag ville ha den men jag antar att riktigt vin i maten gör större skillnad än vad jag vill erkänna. 

Vi hade en liten shoppingrunda idag. Först åkte vi till viksjö och köpte ett foglossningsbälte till mig. Sen till Jula på barkarby för att köpa en ny cykellampa eftersom att min förre blev stulen. Sist åkte vi till Ica maxi för att handla lite nödvändigheter till hemmet. 

Innan shoppingrundan ville lillan hjälpa mig att dammsuga lite. Hon hade med sig halva sandlådan hem och jag ville få bort gruset.


Hon kämpade på ett bra tag med dammsugaren.


Kul att hon vågar fastän den har skrämt henne så många gånger. Min lilla hjälpreda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0