Honungsmelon

Nu är det tredje dagen i rad jag äter honungsmelon. Eller är det bara andra?! Jag vet inte... Gott som tusan är det iaf. 


Den melonen jag skar upp idag har smakat himmelskt. Vill bara sitta och muffla i mig hela melonen men tvingar mig själv att ta lite pauser i mufflandet. Måste ju spara lite på det goda.

Var till ica maxi idag på kvällen för att köpa lite smått till kylskåpet. Tänkte köpa en ny honungsmelon men tänkte att jag tröttnar väl om jag köper en till. Köpte lite jordgubbar och vindruvor istället. Gott gott gott. 
Ska äta de sista bitarna av melonen nu när jag klickat på publicera.

Men tänkte passa på att skriva några rader om lillan också.
Jag hade tänkt ut något förut som jag skulle skriva om men så fort jag drar fram datorn så glömmer jag. 


Lillan njuter av amningskudden hon med. Jag brukar ligga precis likadant på den. Jag är glad att hon också kan nyttja kudden lite. Ibland blir det lite mycket, "nej den där grejen är inte till dig, den är till bebisen". Så därför är jag glad att hon uppskattar kudden nu fastän jag sa från början att den var till knodden.

Lillan har börjat få sina fräknar nu. Det syns runt ögonen och lite grann på näsan. Lilla skruttan, så himla fint med fräknar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0