Lekparken igen

Dagen började bra, lämnade lillan på förskolan. Hela trehjulingsmaffian var i farten (lillan och tvillingarna). Ser så kul ut när de kör järnet hela vägen till förskolan. 
Sen åkte jag till jobbet igen. Denna gång var alla som jag behövde träffa på plats och mina papper blev ifyllda. Får se om det godkäns av försäkringskassan sen då. Hem igen och sova en kortis. Knodden fick fart och sparkade på som en galning. En filmsnutt finns på instagram där man ser hur det sparkas :) vet inte hur man lägger upp sånt här på bloggen tyvärr.

Åt rester till lunch.


Ris och en räk-grönsaks gryta eller vad det nu kallas plus sallad som jag inte minns vad den heter.  
Tredje dagen på raken som jag äter detta och imorgon lär det bli den fjärde :)


Hämtade lillan på förskolan och hade sällskap av tvillingarna och deras mamma.
Tjejerna har så kul tillsammans :) imorgon ska de cykla ihop igen. 

Lillan och jag drog till lekparken idag igen. 

Vi satt och njöt i solen ett tag tills hennes lekkamrat från förskolan dök upp lite huxflux. De två röjde lite och vi mammor fick prata lite :)


När det var dags att cykla hem tyckte lillan att hon skulle vara busig och cykla utan hjälm. Ajabaja! Hon garvade helt hysteriskt åt galenskapen och var väldigt nöjd. Men imorgon är hjälmen på som vanligt igen. 

Maken skulle jobba över idag (är inte hemma än i skrivandes stund) så lillan och jag tog latmansmiddag, pizza.


Skuttade ner till pizzerian och köpte mat. De bjöd på klubbor och tillbehör. Så snälla så. Lillan tittade på när pizzan bakades och förundrades över pizzabagarens mustasch. 

Maten slank ner och sen gjorde vi iordning henne för natten. Satte på My little pony på tv och myste i fåtöljen.


Det tog bara fem minuter tills hon somnade. Lilla skruttan. 

Så nu väntar jag bara in maken och maten han skulle handla på affären. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0