Påskbingo

Jag gör ett försök att blogga via mobilen trots att den är trasig. På vissa ställen ser jag inte vad det står alls så ni får ha lite överseende med det. 
Dagen har gått i ett. Maken är borta på äventyr och jag och lillan har egentid tillsammans. 
Jag trodde att det var ponnyridning idag på 4h gården men tydligen inte. Vi var där och tittade på alla djuren ändå.


Getterna hade fått killingar. Tre små busiga killingar skuttade runt i hagen. 


Lillan passade på att gunga lite.


Och så lekte hon en stund i borgen som fanns där. 

Sen åkte vi hem, lagade lunch och lillan pärlade en stund med sin pappa. Det blev flera armband. 


Maken är en riktig fena på att pärla.

Sen kom S och grattade lillan i efterhand. Vi fikade och snackade en del goja. Hur kul som helst :) önskar alltid att vi får mer tid tillsammans. 
Lillan fick en jeansjacka, en klänning och en My little pony i present. 

Nu på kvällen har vi bjudit över svärmor/farmor. Lillan längtade efter sin farmor. De har lekt och läst en hel del. 
Vi spelar påskbingo.


Som vanligt har jag ett nummer kvar till vinsten. Alltid blir det så. Men det är kul och spännande. 


Påskgodiset är framme. Lillan låter skålen stå tack och lov. 

Nu ska vi snart spela vidare på påskbingon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0