Regn

Regnet det bara öser ner, tralalalalalalalala. Något sådant. Det var ett intro på en tv-serie som gick sådär. Någon som minns vilken? Rätt svar presenteras imorgon om inte annat :)

Anledningen till varför jag skriver om regn är förstås att det regnade idag. Lillan blev överlycklig och bestämde att hon skulle GÅ till förskolan. Det har inte hänt förut. Inte att hon vill gå frivilligt i alla fall. 



Paraplyet är viktigt när det regnar. Det hänger högt upp så att lillan inte ska nå. Men jag har lovat dyrt och heligt att hon ska få ha paraply när det regnar. Så när vi såg genom fönstret att regnet öste ner stod lillan och hoppade jämfota av glädje och skrek "där är mitt paraply, det måste jag ha". 



Hon var så himla glad :)
Tog med hennes nya regnvantar som jag köpte på Ullared också. Det var tur det för de skulle ut på äventyr med förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0