Tv-program

Bah, jag blir arg. Tittade på SVTs program om tonårsmammor i Finland. En mamma skulle fylla 18 så då lämnade hon sin son till nattis (förskola som tar hand om barnen på natten) endast för att hon skulle kunna festa. 
Det kändes som helt fel prioriteringar. Hon hade god kontakt med sin mamma verkar det som så varför kunde inte mamman passa barnet? Och varför supa till så mycket att man spyr som en galning hela vägen till förskolan? 

Nej det irriterade mig väldigt mycket att hon lämnade barnet till nattis bara för att kunna supa. Snacka om att nyttja förskolan på fel sätt. Får man säga så? Jag vart helt bestört. Kanske är löjligt att ens bry sig än mindre att skriva ett slarvigt och upprört inlägg om det men jag kunde inte låta bli. 
Ni borde kolla på det där avsnittet om det finns på svtplay så får ni se om ni blir lika irriterade eller om det bara är jag som är känslig :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hette programmet?

Svar: Tonårsmammor heter programmet. Finns fyra avsnitt hittills.
Petra

2015-04-23 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0