Ullared

Vi gick mot Ullared och det stora varuhuset halv åtta i morse. Vi var inte först i kön men väldigt långt framme. 


Jag tog det obligatoriska vagnkortet så att jag ska veta nummer på vagnen.


Min följetong hela shoppingrundan :)

Vi shoppade till strax efter nio. Därefter åt vi lite frukost.


Pannkakor på Ullared börjar bli en tradition för mig :)
20 kr för tre pannkakor plus dricka är inte illa pinkat. 


Efter en kort stund såg min vagn ut så här. Men det höll inte i sig länge. Jag tror jag spårade ur lite (mycket) och gick helt bananas.


Här är min vagn. Behöver jag ens nämna att jag spräckte min budget? Inte med lite heller :( men jag shoppade ju lite till andra med så några få slantar kommer jag att få tillbaka. 

Mamma var lite värre än mig. Kolla hennes vagn.


Stooooora saker som skulle inhandlas. Detta var bara två av vagnarna. Lillasyster och svägerskan hade en vagn också. Tre fulla vagnar skulle in i bilens utrymme.


Före packningen.


Efter packningen :)
Allt fick plats trots en stor jäkla klotgrill.


Man ser absolut inget ut i backspegeln.


Ja. Det är välplacerat och rätt kompakt packat.


En påse och två plaststolar för barn samt fyra plantor fick stå mellan sittplatserna i bak. Det blir kanoners detta. 
Ska bara ta oss hemåt nu då. 
Men ser nu i skrivande stund att lillasyster varit inne en vända till och shoppat lite mer, haha. Jaja. Inte bara hon som shoppat lite till verkar det som.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0