Vecka 29

Det börjar närma sig slutet av graviditeten. Jag har gått in i sista trimestern och i vecka 29.


Natten till idag kändes det helt plötsligt väldigt tungt när jag skulle vända mig. Jag har inte känt så alls hittills men det var verkligen ett projekt varje gång jag ville snurra runt lite i sängen.


Nu har mer än 70% av graviditeten gått. Denna bild togs igår eller så. 


Bulan växer och blir större. 


Hel jag växer känns det som. 

På måndag ska jag tillbaka till min bm. Innan dess måste jag väga mig. Det ser jag inte alls fram emot. Vägningen alltså, inte själva besöket. 
Jag äter inte för två men det bara känns som att något har hänt på vågen. 
Mitt ansikte har börjat bli runt igen, inte alls så smalt som det var i början av graviditeten. Ska ta jämförelsebild senare. Nu måste jag cykla till jobbet. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0