Vecka 31

Tänkte först inte skriva något idag men så kom jag på att jag går in i ny vecka idag igen så då kan jag iaf skriva några få rader om det.


Denna vecka är det vecka 31. Jag tror bebisen är färdig egentligen och ska bara gotta på sig lite så den inte är så spinkig. Typ så.


Mer än tre fjärdedelar har passerat och det är mindre än 70 dagar kvar. Hurra för det.

Härom dagen kände jag inte av knodden som jag brukar. Gick och hispade upp mig och övervägde att ringa förlossningen som man ska. Men på kvällen när jag kom hem efter en lång dag på jobbet så var det fullt ös medvetslös inne i magen igen. Inte kul när man inte känner bebisen som vanligt. 
Men men, det var det den gången. 

Bara nio veckor kvar till bf. Snart kanske jag ska ha en tävling. En sån där gissatävling, ni vet, gissa datum för när knodden kommer ut. Men tar det närmare sen då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0