100 barnvagnspromenader

Hittade en grupp på Facebook som heter 100 barnvagnspromenader före jul. Den gick jag med i med förhoppning om att komma igång med promenaderna igen. 
På lördag eller söndag nästa helg ska jag ju gå tjejmilen så det är bra om jag Hinner få upp något sorts flås tills dess. 


Idag gick startskottet för mig. Lyckades lura med mig lillasyster på en lång promenad. 
Vi gick hemifrån våra päron på Haga till Ica maxi på hälla. 

Jag trodde att det var ca 2,5-3 km dit. Hade lite fel. 


Det var nästan 5 km dit. Haha. Tog en halv evighet eftersom att lillan gick själv hela vägen :) 
Men det var nog bra att det gick långsamt så att man inte tog ut sig och gjorde illa sig.

Tanken var att gå fram och tillbaka. Men när vi kommit fram och insett hur långt det var så ringde jag lillebror som fick köra tillbaka mig så jag kunde hämta bilen. Det är tanken som räknas, haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0