BVC läkarbesök

Idag var det dags för Lillens en månads kontroll på BVC. Då är det en läkare som klämmer och känner på bebisen. 
Jag var av uppenbara skäl nervös inför vägningen och kände verkligen att jag kunde andas ut när vågen stannade på 5342 gram! Så skönt att det går framåt. Berättade för BVC tanten att jag gett ersättning och fick inte alls något ont öga eller så men när jag bad om tips ich råd fick jag ett väldigt flyktigt svar. Snacka om att det märks att ersättning är ett stort frågetecken för dem och att det är inpräntat att amning är det som gäller. 
Han mättes också och är hela 59 cm lång nu för tiden. 


Han är lång men lillan är längre, haha :)

Nästa besök blir den 31 augusti. 
Jag skulle fortsätta ge ersättning sa BVC tanten iaf men vara uppmärksam på hur hans mage reagerar. 
En dag i taget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0