Lekmer.se

Äh, vi dundrar på med ett till inlägg på en gång. Jag tänkte att jag skulle hinna innan lillen vaknade men icke. Nu hänger han där han brukar hänga (vid bröstet). 

Tänkte visa vad jag köpte på lekmer butiken. 

Var egentligen inte ute efter något men ville ändå glutta lite och låta lillan få leka lite. 


I butikens lekhörna finns det sköna soffor och fåtöljer som är perfekta för ammande mammor. Flera mammor pausade med amning där under den tiden vi var där. Lillan lekte med tågbanan men hade nog helst velat se filmen om prinsessan Sofia som var på skärmen. Filmen eller spelet eller vad det nu var stod stilla, inget visades förutom just den där bilden. 

Jag gick runt hela butiken och tittade på lite allt möjligt. Klämde och kände lite på vissa saker. 
Sen svängde jag av vid outlethörnan för att spana lite. Där fann jag stora paket blöjor för en billig peng. 


Jag hade tänkt att bojkotta Pampers men när man hittar såna här paket för 50 kr styck så tackar man inte nej. Ett sånt där paket kostar annars runt hundralappen per styck. 

Nu har vi blöjor så att vi klarar oss ett bra tag framöver :) 

Sen hittade jag en förvaringslåda som jag tyckte att lillan kunde få. Frågade henne om den var av intresse och hon skuttade av glädje. 


Hon var artig nog att säga "tack så jättemycket snälla mamma". Men till kvällen igen var jag en dum mamma igen, haha. 
Hon var så nöjd så. 
Nu på kvällen när jag har satt ihop den ser jag att den även är en pall som ska klara 100 kg belastning. 
Ska ställa den i lillans hylla sen. Är perfekt för hennes My little pony prylar. 

Pallen/lådan kostade också 50 kr. Helt okej ändå tycker jag. 
Nu ska jag bara få tummen ur och fixa till lite i hennes rum. Det är stökigt och i behov av en dammsugning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0