Mina hjärtan

Just nu ligger båda mina små hjärtan på soffan och sussilussar.


Lillan har vaknat med några minuters mellanrum då det trycker på en aning och hon behöver bajsa. Hon lär väl hålla på så tills skiten kommit ut. Jag hoppas att det kommer snart. Jag vill också sova något i natt.

Lillen har haft en väldigt vaken dag. Han har sovit tre gånger hittills och bara två av dem var längre än en timma. 


När vi var ute i parken sov han gott. Ställde honom i skuggan och lekte med lillan.


Lillan snurrade i favoritlekgrejen. Hon kallar snurran för gunga. Vet inte varför men vet heller inte vad den heter så jag låter henne hållas. 


Lillan, aka mästerfotografen, har varit i farten igen. Sittandes med bebis hängandes i bröstet har varit dagens melodi. Eftersom att han inte ville sova så har han varit extra snuttig och hungrig. Men det var kul för oss alla tre. Lillan har pratat med lillebror och lillebror svarade med att flina stort och ljuvligt. 


Lillan har visar lillen hur giraffen Sofie fungerar. Man klämmer på den och så piper den. 
Hur kul som helst tycker de små. 

Lillan är hemma resten av veckan. Ringde fsk idag på morgonen och berättade om min miss. De hade sett i deras papper att det stått ledig på henne men antog att de skrivit fel själva. Skönt att det inte blev något rabalder om det hela. 

Får se hur denna natt slutar. Tur att det ska vara trist väder imorgon så det inte känns så tråkigt att vi håller oss inomhus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0