Tröttis

Usch vad trött jag blir när jag tar allergitabletter. Hinner ju glömma mellan varje gång också. Eller ja, jag vet hur trött jag blir men jag glömmer hur det känns att vara så där trött. 
Idag skulle vi hem till svärfar med fru och deras två katter och därför tog jag en tablett. Ångrade mig redan innan jag tog tabletten men gjorde det ändå. 
Sov en stund med lillen på sängen medan maken höll lillan sällskap. 
Ville absolut inte vakna när maken kom för att väcka mig. 

Väl framme hos svärfar blev vi bjudna på god fika och hade trevligt :) lillan fick en rolig present och lillen sov och åt som vanligt. Vi fick med oss hemodlade potatisar och squash och gurka och vitlök. Ska bli kul att laga mat med det.

På vägen hem somnade jag i bilen igen. Maken försökte väcka mig för att kolla matläget och vad vi ska äta men jag var inte sugen på att vakna då heller, haha. 

Nu är jag tröttare än tröttast. Maken sover sen länge, han skulle natta lillan och kom inte tillbaka. De båda sov så gott i sängen. Lillen sover sen några minuter tillbaka och alldeles strax ska jag göra dem sällskap. 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0