Virrpannan

Vem är världens virrigaste människa? Jo jag! 

Idag började lillan på förskolan igen. Jag packade förskolepåsen igår med extra kläder. Stoppade ner extra många trosor och byxor. 
Lade ner regnkläder. 
Stoppade ner solkrämen. 
Glömde helt bort att lägga ner/ta med solhatten (virrighetstecken). 


En nöjd mamma kom iväg i tid till förskolan med lillan och utan raseriutbrott från lillen. 

Sen då? Varför är jag världens virrigaste? 
Jo. Jag satt och skrev in saker i almanackan.


Ser ni vad det står denna vecka? I små gröna bokstäver står det "LEDIG". Lillan har egentligen semester denna vecka med. Virrpanna! Hur kunde jag missa det? Suck, jag skäms så klart. Men å andra sidan sa de inget på förskolan. Ska ringa dem imorgon bitti och reka läget. Lillan ska självklart vara hemma denna vecka :) 
Vilken miss av mig! Men men, sånt som händer antar jag. 
Spännande att ha båda knoddarna hemma själv hela veckan. 

Nä, denna Virrpannan ska gå och sova om lillen behagar att sova vidare när han blivit nerlagd i sängen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0