Nattrutiner

De senaste nätterna sen en vecka tillbaka har lillan vaknat mitt i natten. Runt 2 varje natt kommer hon upp av olika anledningar. Varje gång tjatar hon om att jag ska läsa för henne eller sitta på stolen bredvid hennes säng. 
Zzzzzzzz

Jag bär henne tillbaka till sängen och sätter igång en ljudbok. För att undvika bråk får hon välja ljudbok själv.
Hon har hittills, tack och lov, somnat om när jag har satt igång ljudboken. 
Men den här störningen i sömnen gör mig halvt förstörd. 
Jag ammar inte på nätterna. Som tidigast går jag upp kl 5 för amning men oftast vid 7. 


En trött mamma...

Jag hoppas att lillans nya nattrutiner inte blir långvariga. Det vore kul med energi över till annat också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0