Bilduppdatering

Jag lovade ju att lägga upp bilder på de senaste dagarnas aktiviteter. Jag kommer inte ens ihåg vart jag ska börja men chansar på här.


Måndagen förra veckan tog jag en promenad med C och L och Skrållan och lillan. Lillan drogs i pulka. 


Lillan målade väldigt mycket under sina sjukdagar.


Och degade en del.



Baka baka liten kaka.


Degen var lite halvdålig så hon fick kämpa som en tok.


Tjusiga nallar blev det iaf.


Tisdagsnatten på akuten. Jag tog en kräkpåse i fall att något skulle hända. Inga kräkor tack och lov! 


Maken var sliten efter sjukdagarna.


Lillan målade ännu mer.


Alla lockarna som lillan säger.


Till helgen hittade vi en nyckelpiga hos svärmor. Spännande tyckte lillan :)


Vi åkte pulka. 


Jag fick kedjan till mitt gravidsmycke och är numera en levande kobjällra :)


Promenerade med R och L och Skrållan och lillan :)


Jag njöt av en extra lång dusch i söndags. 

Det var nog det mesta. Ska berätta lite om hennes första tandläkarbesök sen tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0