Vecka 22

Ibland känns det som att tiden står stilla när man är i mitten av graviditeten. Inte mig emot egentligen då jag mår bra och trivs i mitt tillstånd. Men ändå längtar jag självklart till förlossningen så jag får träffa lillskiten som ligger i magen. 


Nu är jag i vecka 22. Bara 18 veckor kvar. Det är inte så förfärligt långt men ändå känns det långt. 
Igår hade jag ett besök hos min barnmorska.
Vi lyssnade på hjärtljud (138 slag i minuten). Bebis vart förbannad när vi skulle lyssna och snurrade runt så det var svårt att höra slagen och mäta dem. Precis som storasyster :)

Blodsocker 5,5
Järnvärde 119
Blodtryck 110/65

Så allt såg fint ut. Nästa besök om en månad.


"Bara" 132 dagar kvar. 
Vi tar dock en dag i taget. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0