Januari 2015

Lite vad vi har sysslat med denna månad då, förutom att jobba, jobba och jobba. Ibland känns det som om jag inte gör annat än jobbar. 

Här är månadens påhitt i bilder :)


Lillan har gett mig och alla gosedjuren en spruta mot polio som totte får. Hon är min doktor.


Lillan hade en dålig dag i början av månaden. Hon sprang rakt in i vardagsrumsbordet och fick världens fläskläppar. Det värsta hade gått över till dagen därpå. 


Lillan har blivit vän med dockan Skrållan som hon fick i julklapp. 


Vi har åkt pulka.


Åkt matta. Den är urkul! 


Mycket pulka... Måste passa på när snön infunnit sig.


Lillan har fått för sig att hon ska bada innan hon duschar. Hon får ytterst lite vatten i baljan då hon ändå bara vill bada i ca 5 minuter. 


Jag firade tulpanens dag med att gå till tandläkaren och laga ett hål. Köpte sen tulpaner för att trösta mig själv. 


Tulpanarrangemang utanför en blomsterbutik.


Lillan fiskade fiskdamm på Erikslunds shoppingcenter.


Åkte till badhuset och "simmade". Hon vågade doppa huvudet själv och börjar få kläm på bröstsimsarmtagen.


Syrrans möhippa giv av stapeln :) 


Jag kämpar med ryggvärk nästan varje dag..


Lillan hittade ett superbra gömställe.


Hon har blivit vän med dammsugaren och skulle prompt dammsuga badrummet själv :)


Snöängel.


Jag <3 min filt :)

Det var ett axplock från månaden som har passerat. Visserligen är inte månaden slut än men nu har ni något att titta på i väntan på nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0