Uppdatering

Hej på er.
Jag kände att jag måste skriva något så ni inte tror att jag har gått och dött eller så. 
Knodden i magen växer och gör mig rund. Inte mig emot egentligen. 
Jag var till BM igår och kollade mina värden och vikt. Allt såg bra ut =)
Lillan har lugnat sig lite i trotsandet. Lite är ledordet *peppar, peppar*. Jag har så förbenat ont i ryggen precis som jag hade när jag väntade lillan. Men det är väldigt lång väntetid hos sjukgymnasten, första lediga tid är i slutet av mars så de ville inte ens ge mig en tid. Jag får gå dit på den öppna mottagningen och hoppas på att jag får en biljett så jag kan komma in.

Jobbet går bra. Tantan är lite krasslig, eller ja, hon är i sämre skick än vad hon var för en vecka sen. Det har resulterat i mycket mer arbete både fysiskt och psykiskt. Inte mig emot egentligen men det är en hel del byråkatri och regler och skit som jag ska hålla koll på. Mycket ringande har det blivit de senaste dagarna. 

Maken har kämpat på som en galning på jobbet denna vecka. Han jobbade över i måndags och har varit där extra tidigt på morgonen de övriga dagarna. De har haft något storbesök idag och det skulle vara fint städat och mycket skulle undan. Eftersom att de hade slitit så mycket i veckan hade de en väldigt lugn dag idag när besöket var där. Kanske kan vara skönt med en andningspaus i all stress =)

Nu har snön äntligen kommit på allvar. Lillan älskar att åka pulka till och från förskolan. Alla snöhatare får helt enkelt stå ut ett litet tag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0