Vill inte veta!

Okej, här kommer ett lite gnälligt inlägg men jag ska försöka vara så snäll jag bara kan.

Vi (jag och maken) har tagit ett gemensamt beslut om att inte titta vad det ska bli för kön på bebisen. Vi vill inte veta förrän hen tittar ut. Verkligen VILL INTE. 
Ni får gärna spekulera och gissa och ha er, MEN, håll era gissningar/spekulationer för er själva. Tack!

Jag blir lite tvär och trött på det ständiga gissandes och så. Alla ni i vår närhet vet ju att vi inte vill kolla. Kan vi inte få njuta av ovetenskapen dessa månader som är kvar?

Självklart har vi tankar och gissningar om vad det kan vara men de håller vi för oss själva tills det är dags för ungen att ploppa ut (denna gång vill jag verkligen höra ett plopp).

Så, är detta ok?! Bra!!


Här är förresten klänningen som jag ska ha på syrrans bröllop. Ska försöka finna ett guldskärp att ha under bysten för att få lite mer styrsel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0