Bf +5

Här är min dag i bilder.


Först och främst är det fem dagar sen bf. Vem som är otåligast just nu vet jag inte. Det frågas från höger och vänster om bebis är på gång. Kan förstå det, men det är faktiskt väldigt tråkigt att behöva skriva nej hela tiden. Men men, en vacker dag får jag skriva/svara ja. 



Lillan har läst för mig. Två böcker läste hon. Jag har läst några för henne med.



Vi var ute och grävde i sanden ett tag. Byggde ett sandslott med en tunnel. Bakade sandkakor och satte "ljus" i dem och sjöng "ja må hon leva" för en snigel.  



Var till badet som jag skrev om innan. Sen passade jag på att skörda lite bland ärtorna på balkongen. De smakade mums! 

Vi har så klart ätit någonstans här emellan alla aktiviteter och hunnit fara till Ica maxi en sväng. Lördagsgodis och toalettpapper stod på inköpslistan.

Nu tar vi kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0