Mjölkstockning?

Jag tror det börjar vanka mjölkstockning ändå. 
Jag gör allt i min makt för att undvika det men det bådar inte så gott just nu. 

Lilleman kämpar på med ätandet. Vi var inne på återkoll på bb idag. Han hade gått upp 5 gram sen vi lämnade patienthotellet i torsdags. Det var de väldigt nöjda med. 
Sen gjordes hörseltestet och allt såg fint ut. 

Nu är jag gräsänka igen. Maken tog med lillan på traktorsrally.
Jag och lilleman stannar hemma och kämpar mot eventuell stockning. 
Vill vill vill inte få onödig feber och skit. 


Heja oss! 

Kommentarer
Postat av: mormor

bredaxlad kille det där

Svar: Det ser nog värre ut än vad det är 😛
Petra

2015-07-19 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0