Skrikigt

Vi lever allihopa. Lillen har varit på sitt sämsta humör hittills. Mycket skrik och gråt idag. Men så har vi gjort mycket i helgen/de senaste dagarna så det har varit många intryck att sortera. 

Lillan började dagen med att leka mästerfotograf. Hittade 50 bilder som inte var där igår.


Hon tog kort på mig och lillen i morse. Jag vet att det är hon för hon lyckades vända på kameran och ta en selfie. 


Det här kortet tog hon med. Riktigt bra kort ändå. Hela jag var med mitt i bilden och hon stod stilla så det är inte suddigt. Inte illa pinkat av en treåring :) 

Ungefär här började skrikracet. Lillen har varit väldigt kinkig hela dagen. Han sov länge (förmodligen för länge) mitt på dagen. Imorgon ska jag köra stenhårt med amning var tredje timma så han inte är så kinkig. 


Imorgon åker nog "skriklarvenbodyn" på. 
Tur att man kan roa sig med roliga strumpor när humöret är lite svajigt. 


Vi hade Badstund i badrummet idag. Lillan badade i baljan i 45 minuter. 
Lillen badade i handfatet i 5 minuter. Sen kissade och bajsade han ner sig direkt efteråt och skrek samtidigt som om han fick betalt för det. 


Jag har försökt att lägga lillen flera gånger. Nu sover han liggandes på mage på mitt bröst. Ska göra ett till försök att lägga honom. Håller tummarna för det bästa!

Imorgon är det ny dag med nya förutsättningar. Håller tummarna för mindre skrik! Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad duktig hon är mormors lilla gumma. Tagen på bar gärning så att säga <3

Svar: Haha ja verkligen tagen med handen i kakburken så att säga :)
Petra

2015-07-30 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0