Slappodag

Hurra för den här dagen! 
Natten till idag gick jättebra. Vi var uppe tre gånger och ammade. Sen somnade vi i sängen tillsammans. 
Lillan kom intassandes vid 9 tiden och lade sig hos mig och lillen. Vi sov alla tre väääääldigt länge. Tror klockan var närmare 11 när vi kom upp ur sängen. 


Väldigt mysigt att ha dem båda vid mig.

Hur som haver. Vi gick upp och åt frukost och det ammades en del och sen hade lillen sin långa sovstund och då passade jag på att sova lite med. 
En riktig slappo och sovardag. 
Det var precis vad jag behövde för att komma ikapp sömnmässigt och även kroppen verkar må mycket bättre nu. 

Var ute en kort sväng med hela familjen. Lillan ville hoppa i vattenpölar och lillen drog timmerstockar i vagnen. Vi gick till lekparken och gungade lite. Lagom aktivitet efter denna slappodag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0